piątek, 1 kwietnia 2016

100 LAT dla I KROPKI

Dziś swoje trzecie urodziny kończy jeden z moich ulubionych producentów papierów i tekturek - I KROPKA. Z tej okazji ogłosili wyzwaniowe blog hop CANDY, aby wziąć udział należy wyczytać wytyczne z blogów i fanpageów DT. Wytyczne bardo mi się spodobały i dzień rozpoczęłam od tworzenia karty urodzinowej dla I KROPKI.

Do stworzenia kartki użyłam papierów z I KROPKI i ich tekturek.
Jedynym wyjątkiem jest baza, którą zrobiłam z bloku papierów kupionych w LIDLu.
Do wycięcia napisów użyłam wykrojników innej polskiej firmy CRAFT PASSION. Bardzo lubię mieć świadomość, że
 pracuję na polskich produktach. Do sklejenia kartki użyłam kleju Magic też polskiego.

Zachęcam do obejrzenia zdjęć, a sama wybieram się na pocztę wysłać kartkę !!




kartka zrobiona z okazji 3 urodzin I KROPKI


kartkę zgłaszam na wyzwanie NAMASTE:




                                                    ciepłego dnia Wam życzę
                                                       prawdziwaczajka


8 komentarzy: