środa, 17 lutego 2016

Album z samochodami w stylu retro

Dziś przestawiam Wam album w retro stylu z dawnymi samochodami.

 


Album zrobiłam za bazie z EKO-DECO w rozmiarze 10cm x 20cm.
Do ozdobienia okładki użyłam tekturek z IKropka. Różyczek z docrafts, wykrojnika listki róży z ROSY OWL oraz wykrojnika Nellie's MFD030. Pasek brązowego papieru obcięty dziurkaczem brzegowym kupiłam wraz z innymi ścinkami od którejś z doświadczonych skraperek. A koronkę mam z jakiegoś zestawu dziecięcego, który kupiłam na promocji w Empiku



Strony i okładka z kolekcji GRACEFUL Recollections, którą kupiłam w TK MAXX.
do albumu można wkleić zdjęcia panoramiczne lub w rozmiarze 9 na 13 i dodać komentarze.

 

Strony są bardzo delikatnie ozdobione, aby było dużo miejsca na fotografie.


Album zgłaszam na wyzwanie PRACA W STYLU RETRO w Projekt Wagi Ciężkiej

2 komentarze: